Er is sinds een aantal dagen een groot ‘Postvak In’ probleem bij Windows Mail (het standaard email-programma van Windows. Alle emails die in ‘Postvak In’ stonden, lijken plotseling allemaal verdwenen.

Geen paniek, ze zijn niet verdwenen, maar worden niet meer weergegeven. Dit probleem kan volgens Microsoft mogelijk worden opgelost door het emailprogramma te herstellen via de apps -instellingen in Windows (Via ‘Start’ – ga naar ‘Instellingen’ – ga naar Tabblad ‘Apps’ – ga naar ‘Apps en onderdelen’ en zoek het programma ‘Mail’ op).

Helaas lukt dit niet altijd. Als deze herstelpoging geen oplossing bied, geven wij u hieronder een paar tips om verder te kunnen:

Optie 1.
U kunt inloggen op de Web-mail gaan van uw provider, bijv. Ziggo , Telfort of KPN. Hiervoor heeft u wel uw emailadres en wachtwoord nodig.

Links naar de webmail-pagina van een aantal bekende providers zijn:

Web-mail van ziggo:
https://www.ziggo.nl/mail

Web-mail van Telfort:
https://webmail.telfort.nl/mail/main

Web-mail van KPN:
https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp


Optie 2.
Probeer een ander emailprogramma (bijv. Outlook als u Microsoft Office heeft of een ander email-programma zoals bijv. Thunderbird). Deze zal we helemaal opnieuw moeten worden ingesteld. Hiervoor heeft u uw emailadres, wachtwoord en de servergegevens van uw provider nodig.


Optie 3.
Lukt het u zelf niet, of vind u het opnieuw instellen toch iets te lastig? vraag ons dan gerust:
Wij zorgen ervoor dat u weer probleemloos verder kunt!

Volg ons ook op onze Facebook-pagina voor meer informatie!
www.facebook.com/mrbcomputersassen